31 sierpnia 2014

Henryków

Hej. No i stało się ! Koniec wakacji ;/ Musimy pożegnać się z wstawaniem o 12, wylegiwaniem się i nic nie robieniem, a przywitać kartkówki, sprawdziany i wstawanie (w moim przypadku o 5:30 rano). Ja wakacje uważam za udane. Mimo tego że nie wyjeżdżałam gdzieś daleko tylko większość czasu spędziłam z przyjaciółmi i chłopakiem w moim mieście. Wczoraj wieczorem wróciłam z Henrykowa. Byłam tam za  Zjeździe Formacyjnym KSM-u, który zakończył się 5. Pielgrzymką Osób Niepełnosprawnych, Ich rodzin i przyjaciół. Bardzo ciekawie spędziłam tam czas. Poznawanie nowych ludzi, pełno różnych wspomnień, odkryłam siebie na nowo podczas tego wyjazdu ;D




Podczas gry terenowej strzelaliśmy z tej o to broni (nie pamiętam jak się nazywała) i powiem nieskromnie że trafiłam jako jedyna w 10 i to za pierwszym razem ;D






Był czas też na różnego rodzaju tańce ;) Na zdjęciu akurat jest taniec tzn. "Skrzypce". Chociaż ja to nazywam po prostu " Pięta, palce, raz i dwa" Tańczyliśmy również belgijkę
 (chyba każdy z was ją zna i umie zatańczyć) oraz poloneza ;)







5. Pielgrzymka Osób Niepełnosprawnych, Ich rodzin i przyjaciół to naprawdę piękne i ciekawe przeżycie. Zobaczyć uśmiech na twarzy osoby, która nie może chodzić czy jest niepełnosprawna umysłowo to coś cudownego. Te osoby pokazały mi jak można się cieszyć z małych rzeczy. Z tego że mogą się trzymać za ręce czy pośpiewać. Oni doceniają to co mają, nie tak jak niektórzy pełnosprawni. To wspaniałe zobaczyć tyle uśmiechów na twarzy w jednym miejscu i jednym czasie ! ;D 





Podczas Pielgrzymki, każdy z KSM-owiczów miał swoją funkcję. Ja myłam tzn. "Aniołem Stróżem". Funkcja ta polegała na tym, że każdy z Aniołów miał swoją grupę, którą oprowadzał po Opactwie w Henrykowie, pokazywał gdzie pójść, pomagał w różnych sprawach. Ja akurat miałam małą grupę, która przyjechała z Świebodzic. Było to Stowarzyszenie Pomocy na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej . Była to bardzo fajna grupa, pełna radości i wzajemnej życzliwości ;) 




W pielgrzymce brało udział około 1200 osób ;) Naprawdę się cieszę, że mogłam jakoś uczestniczyć w tej pielgrzymce ;) A co wy myślicie o takich "imprezach" ?

6 komentarzy:

  1. To na pewno ważne przeżycie duchowe. Fakt, żeby iść na taką pielgrzymkę, trzeba mieć mocne nogi i dużo siły, ale jeśli ktoś chce, to na pewno da radę. Przykładem mogą być ludzie starsi :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Jeżeli masz wielką intencję to dasz radę góry przenieść ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Ja na pielgrzymkę wybieram się od długiego czasu , ale nigdy mi to nie wychodzi

    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz raz się skupić i pójść. To fajne przeżycie ;D

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/2014/09/wishlist-sheinside.html ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram