16 sierpnia 2014

Basketball adventure

Hej. Dzisiaj coś mnie skusiło, że pooglądać stare zdjęcia. Nie często do nich wracam, ale tak jakoś wyszło. Prawie cały dzień padał deszcz. Nie miałam co robić. W komputerze mam osobny folder o nazwie "Koszykówka" i tylko jak w niego weszłam przypomniało mi się wszystko. Od początku do teraz. Cała moja "przygoda" ;) 

Od małego uwielbiałam ruch. Skakanie, bieganie, jazda na rowerze. Mieszkam blisko hali sportowej, gdzie odbywały się mecze koszykówki. Mój tato z bratem zawsze na nie chodzili. Ja niekoniecznie. Gdy miałam ok 6 lat to się jednak zmieniło. Mój tata zabrał mnie na mecz koszykówki kobiet (ekstraklasa). I od tego właśnie zaczęła się moja przygoda z koszykówką. To były nieopisane emocje. Te wszystkie zdobyte kosze, oklaski kibiców, którzy wypełniali dosłownie całą halę. Po prostu coś pięknego ! Od tego czasu nie było meczu bez mojej obecności ;) Pamiętam, że brałam jeszcze autografy od zagranicznych koszykarek. Dalej gdzieś leżą w szufladzie. Jeju.. Jak tylko sobie o tym przypomnę to aż serce mi wali ;) Gdyby ktoś mi wtedy powiedział że ja będę za kilka lat grała na tej samej hali co te wszystkie koszykarki nigdy bym w to nie uwierzyła. Bardzo się tym interesowałam i jak nadarzyła się okazja żeby trenować to od razu poszłam na trening. Pamiętam swoje pierwsze zajęcia. Dużo nieznanych dziewczyn (w zasadzie jeszcze dzieci) miałam wtedy 10 lat. W 6 klasie podstawówki zaczęłyśmy grać w lidze. Gram już 6 lat i 6 sezonów. Wiele meczy, emocji, wyjazdów, obozów oraz zwycięstw, ale i porażek. 



Razem z tym zespołem grałam od początku. Chodziłyśmy razem do klasy sportowej w gimnazjum. Niestety wszystko się kończy i razem z zakończeniem szkoły trzeba było się pożegnać. Każda wybrała inną szkołę i w niektórych przypadkach (ja) inne miasto. Ale zawsze będę o nich pamiętać. 

Kadetki <3


Mistrzynie województwa 


Koszykówka odmieniła moje życie. 




Gram z numerem 6, ale tutaj wyjątek ;)

video

Moja trójeczka <3


To moja przygoda, a czy ty masz swoją ?

22 komentarze:

  1. świetne zdjęcie żywych literek:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu tego zdjęcia była największa radocha <3

      Usuń
  2. Fajnie, że grasz w koszykówkę ja też gram świetny sport <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś nigdy za tym sportem nie przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sport to piękna pasja , ja bardzo lubię grać w piłkę ręczna : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia i bardzo dobrze napisane, podoba mi się ;D

    Daria, niesłepniona koszykarka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Deszczowe dni zawsze biorą na wspomnienia :)
    Piękne zdjęcia, cieszę się że nie porzuciłaś swojej pasji i będziesz ją kontynuować, zobaczysz że nowa drużyna, trener będą ok ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pasji :) i życzę samych sukcesów!
    http://www.nasze-dwaswiaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć. Każdy ma swoja pasje ;) Dziekuję ;D

      Usuń
  8. Jeej ! zazdroszczę Ci pasji ! I życzę Ci obyś jak najdłużej przy niej pozostała ;)

    zapraszam : http://www.suena18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w zeszłym roku rozpoczęłam moją pasję w fotografii i nie zamierzam z niej rezygnować :)

    Zapraszam do mnie!: http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam jeszcze takiej prawdziwej pasij :(

    www.panna-anqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jeszcze znajdziesz. Ona sama przyjdzie do ciebie :D

      Usuń
  11. Gratuluję zwycięstwa :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pasji i wytrwałości w dążeniu do celu ;-))
    Koszykówka to mój ulubiony sport, ale nie jestem szczególnie dobra *.*
    Świetne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam koszykówkę <3 Gratuluję pasji. Obserwuję
    http://topgala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram